Maintenance DEVELOPER NOTES

Lu Ci

Administrator
Staff member
RESUME

[EN_us]

Hey Lunians, Luci here!

Soon we will be launching our version 4.2, where we bring 2 new maps and some changes in the crafting system of Set DKD. We are also working on developing a more consistent system for earning gold in-game. A way that benefits everyone, but that doesn't break the market in such a heavy way (Because as we saw each other before, it wasn't cool hahah).

But let's talk about the good stuff, the two new stages and the DKD System.

First we'll talk about changes to the DKD system. Well, since the launch of Set DKD Craft we are evaluating and always attentive to what happens around us, seeing suggestions and collecting data. E After evaluating many things, we decided to make some changes to the DKD system, the goal here is to make the set more accessible to everyone who stages. Of course, in light of this big change, we're limiting some points to encourage our players to go further and brave Devildom Prison. {We can't forget our main goal, Rescue Eir!}

That said, these Notes are also intended to alert you, as we are going to have a big change, some items will also change. So be prepared. Leave all your CORE items on your main character so there are no problems in the future. This includes any and all crafted items and materials. Now let's talk about the stages.

Well, the first stage, as expected by you, is DD7, we added several mechanics, as well as a new boss after Sardes, just like in DD6, each boss will have its own box, with its own rewards. And speaking of crates, we've removed some "rotten skins" from inside boss crates. We hope this gives it a "fresh air" and makes the other rewards more interesting.

Now, the second stage is something totally new, it came to mind when we were discussing some content, so we thought; "Why don't we have a Raid for Devildom?"; and well, that's where our first Devildom Raid, Pit of the Condemned, was born.

The Pit of the Damned is an exclusive stage for the Devildom Set, as it has a medium difficulty. The monsters have a lot of hp and A LOT of damage. The objective of the Stage is to invade the zone and clear the waves of monsters, each wave with its own "Mini Boss", until the moment you reach the boss. Upon reaching the Boss's room, you must fight the Lost Souls torturer to complete the Stage.

This is a stage fully focused on player progression, so its reward will be an exclusive progression item. The stage will have unlimited entries, but its reward quest can be done twice a week (still under discussion). So we wish you luck on this new journey and hope you have a lot of fun. By the way, a piece of advice, Beware of what lurks on the coasts.


[PT_br]

Hey Lunians, Luci here!

Em breve estaremos lançando a nossa versão 4.2, onde trazemos 2 mapas novos e algumas mudanças no sistema de craft do Set DKD. Tambem estamos trabalhamos no desenvolvimento de um sistema mais consistente para ganho de gold dentro de jogo. Uma forma que beneficie a todos, mas que não quebre o mercado de uma forma tão pesada (Pois como nos vimos antes, nao estava nada legal hahah).

Mas vamos falar das coisas boas, os dois palcos novos e o Sistema do DKD.

Primeiro falaremos sobre as mudanças no sistema DKD. Bem, desde o lançamento do Set DKD Craft estamos avaliando e sempre atentos ao que acontece a nossa volta, vendo sugestões e coletando dados. E Após avaliarmos muitas coisas, decidimos fazer algumas alterações no sistema do DKD, o objetivo aqui é deixar o conjunto mais acessível a todos que fazem a stage. Obviamente, levando em consideração essa grande mudança, limitaremos alguns pontos para incentivar os nossos jogadores a ir além e desbravar a Prisão Devildom. {Não podemos esquecer do nosso objetivo principal, Resgatar Eir!}

Dito isso, essas Notas também tem o objetivo de alertar vocês, como teremos uma grande mudança, alguns itens também vão mudar. Então ja estejam preparados. Deixem todos os seus itens CORE no seu personagem principal para que não hajam problemas no futuro. Isso inclui todo e qualquer item craftado e materiais. Agora vamos falar sobre as stages.

Bem, a primeira stage, como ja esperado por voces, é o DD7, nos adicionamos varias mecânicas, assim como um novo chefe após o Sardes, assim como é no DD6, cada chefe vai ter suas propria caixa, com suas próprias recompensas. E falando em caixas, removemos algumas "peles podres" de dentro das caixas dos chefes. Esperamos que isso dê um "ar novo" e deixe as outras recompensas mais interessantes.

Agora, a segunda stage é algo totalmente novo, ela nos veio a mente quando estávamos discutindo sobre alguns conteúdos, então pensamos; "Porque não temos uma Raid para o Devildom?"; e bom, foi dai que nasceu a nossa primeira Raid do Devildom, Poço dos Condenados.

O poço dos Condenados é uma stage exclusiva para o Conjunto Devildom, ja que ela tem uma dificuldade medianamente. Os monstros tem bastante hp e MUITO Dano. O objetivo da Stage é invadir a zona e limpar as ondas de monstros, cada onda com seu devido "Mini Chefe", ate o momento que voce chegará ate o boss. Ao chegar na sala do Chefe voce deverá lutar contra o torturador das Almas perdidas, para concluir a Stage.

Essa é uma stage totalmente focada na progressão dos jogadores, então a recompensa dela será um item exclusivo de progressão. A stage terá entradas ilimitadas, mas a sua quest de recompensa poderá ser feita duas vezes na semana (ainda em discussão). Então te desejamos sorte nessa nova jornada e esperamos que se divirtam muito. Aliás um conselho, Cuidado com o que espreita nas Costas.
 
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